Vanliga frågor

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna.

Felanmälan

Du som är fastighetsägare eller representant för en bostadsrättsförening har ett eget nummer till oss på fastighetssupporten. Du gör föreningens felanmälan på telefon 0770 - 77 11 11, vardagar 09:00 - 18:00.

Fakturafrågor
För att få svar på dina fakturafrågor ringer du 0770-77 11 11 vardagar mellan 09.00 - 18.00.
Beställning av ny box

En helt ny box beställer du enkelt genom att maila till oss. Glöm inte att lämna föreningens namn, kundnummer och kontaktuppgifter.
saljsupport@canaldigitalkabel.se

Beställning av ersättnings-box

Om något av hushållen har en box som försvunnit eller som slutat att fungera - ringer eller maila till oss på fastighetssupporten.
Telefon 0770 - 77 11 11, vardagar 09:00 – 18:00.
fastighet@canaldigital.se

Avtalskopia

Behöver du en kopia på avtalet? Välkommen att maila din förfrågan till oss. Glöm inte att lämna föreningens namn, kundnummer och kontaktuppgifter.
saljsupport@canaldigitalkabel.se

Uppsägning av kabel-tv-avtal

En skriftlig uppsägning av avtalet skickas rekommenderat till:
Canal Digital Kabel-TV AB
116 88 Stockholm

  • Kontakta oss

Vardagar 9:00 - 18:00 
(Helger stängt)

0770-77 11 11